- wszystkie pokoje zostają poddawane ozonowaniu i dokładnej dezynfekcji wszystkich sprzętów
- części wspólne takie jak windy, restauracje, sale konferencyjne i inne przestrzenie dostępne dla gości (w tym blaty recepcyjne, klamki, poręcze) są dezynfekowane kilka razy dziennie
- w głównym hallu w pobliżu wejścia oraz na każdym piętrze przy windzie i przy wejściu do restauracji oraz sal konferencyjnych umieściliśmy dozowniki z płynem antybakteryjnym
- nasz personel jest wyposażony w środki ochronne (rękawiczki jednorazowe, maseczki, przyłbice) oraz dodatkowe środki do dezynfekcji
- umożliwiamy zamówienie śniadania i innych posiłków do pokoju
- ograniczamy ilość osób przebywających w hotelu
- mierzymy temperaturę ciała gości oraz pracowników
- udostępniamy jednorazowe długopisy do formalności meldunkowych
- na recepcji można zakupić maseczki
- restauracja oraz zaplecze konferencyjne funkcjonują w zaostrzonym rygorze sanitarnym
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 12-29-444-29 lub mailowo pod adresem: hotel@wilga.krakow.pl
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety będą na bieżąco aktualizowane.